Ostale novosti

Regate 2013

Hrvatsko veslačko prvenstvo 2013.

13. rujna 2013.

Iza nas je još jedno odlično odrađeno državno prvenstvo. Naš je klub ponovno, po treći put zaredom, bio najbolji u Hrvatskoj te će stoga prijelazni pehar „prijeći“ u trajno vlasništvo u vitrine Veslačke 26. No, nije se sve činilo tako idealnim u nedjelju popodne, nakon posljednje utrke – utrke osmeraca, u kojoj su naši slavili još jednu pobjedu. Kao rezultat pogreške pri zbrajanju, ukupnim je pobjenikom proglašen naš susjedni klub Trešnjevka. Sad već pomalo navikli na titulu ukupnog pobjednika, ta nas je vijest sve pomalo šokirala. Već tradicionalni roštilj koji slijedi nakon državnog prvenstva kao proslava svih rezultata u sezoni, protekao je u malo manje slavljeničkom ozračju nego što smo navikli. Taj gorak okus ostavljala je i činjenica da smo izgubili za samo 0,16 bodova. Bilo je prekasno za tražiti krivca u cijeloj priči, stoga smo proslavili najbolje što smo znali sve ovogodišnje rezultate, jer, ruku na srce, uz naše svjetske prvake i 16 medalja s državnog, razloga za slavlje je itekako bilo. Idućeg dana, kao što je i bilo za očekivati, naši su išli ponovno zbrajati bodove te su došli do zanimljive računice – Mladost je bila vodeći klub! 0,16 bodova zaostatka pretvorilo se u u 1,04 boda prednosti! I dalje malo, ali sasvim dovoljno za ukupnu pobjedu. Možda i nije loše što se cijela ova zbrka dogodila, čisto kao lekcija svim veslačima da je potrebno ulagati još više truda i rada, a trenerima da dogodine  još bolje isplaniraju posade po disciplinama s jasnim ciljem osvajanja što većeg broja bodova.

Da ukratko sažmemo rezultate. Mladost je ove godine pobijedila u deset disciplina. Pobjednički niz otvorile su Tea Kavčić i Ivana Vilenica ugodno nas iznenadivši odličnom utrkom u dvojcu za juniorke. Sljedeće zlato donijeli su Tomislav Šain i Roko Šitum u dublu za juniore, zatim Helena Pavković u skifu za lake seniorke, Marijan Filipović i Krešimir Kavčić u dvojcu za lake seniore, Vedran Radonić i Luka Pap u dublu za lake seniore, a Valent i Martin Sinković u dublu za seniore. Nedjeljne je pobjede započeo Luka Radonić u skifu za lake seniore. Zanimljivo je kako je Mladost pobijedila u svim muškim i ženskim disciplinama za lake seniore. Nekoliko utrka iza Luke, Valent i Martin Sinković su odveslali s našim juniorima Tomislavom Šainom i Rokom Šitumom u četvercu skul za seniore te tako došli do još jedne pobjede. Isto su završile i Ivana Vilenica i Nikolina Guštin u dublu za mlađe juniorke. Šlag na torti, utrka dana, glavni akteri: Marijan Filipović, Karlo Udovičić, Valent Sinković, Martin Sinković, Stjepan Matić, Ivan Rebić, Ivica Ban, Krešimir Kavčić i Matej Čeh u osmercu za seniore odveslali su „muški“ ne puštajući provlak ni u jednome zaveslaju iako su bili debelo ispred konkurencije – osječkog Iktusa. Pomalo je tužno kako se kraljevska disciplina svela na svega dva čamca te tako donedavno jednu od najzanimljivih utrka natjecanja učinila poprilično nezanimljivom. Unatoč tome, naše je dečke bilo pravo zadovoljstvo gledati.

Jedino drugo mjesto osvojila je naša skifistica Iva Maroević u kategoriji kadetkinja.Treće su mjesto osvojili: Karlo Udovičić i Stjepan Marić u dvojcu za seniore, Borna Kavčić, Antonio Klarić, Borut Omerzo, Jurica Vujec, Ivan Babić, Kruno Bračun, Josip Galić, Marko Pap i Damjan Grubelić u osmercu za juniore, Helena Pavković i Lena Suzić u dublu za seniorke, Tea Kavčić u skifu za juniorke te Anamarija Omrčen u skifu za mlađe kadetkinje.

Iskrene čestitke svim veslačima, trenerima i svim ostalim djelatnicima našeg kluba na još jednoj uspješnoj sezoni. Nakon nekoliko dana odmora, ponovno se vraćamo treninzima s ciljem da u predstojećoj sezoni budemo još uspješniji.

HP

Darko je pripremio vide s mladim i malo starijim sudionicima. Rezultati

Održan je maraton Vukovar - Ilok i Miholjska regata u Osijeku. Pogledajte stranice HVK Vukovar i VK Ikusa!

Ponedjeljak 16. 9. 2013.

Nakon službenog priopćenja Hrvatskog veslačkog saveza, utvrđeno je da je HAVK Mladost ukupni pobjednik ovogodišnjeg državnog prvenstva.

Čestitamo Trešnjevci na pobjedi u kadetima i mlađim juniorima te Jarunu na pobjedi u juniorima! Rezultati

Subota 14. 9. 2013.

Prvi dan 23. (70.) Hrvatskog veslačkog prvenstva protekao je odlično za Mladost - ostvareno je šest pobjeda.

Čestitamo Ivani i Tei, Roku i Tomislavu, Marijanu i Krešimiru, Heleni, Vedranu i Luki te Valentu i Martinu - pobjednicima prvog dana. Čestitke i ostalima koji su nastupili.

Petak 13. 9. 2013.

Danas je počelo 23. (70.) Hrvatsko veslačko prvenstvo na kojem Mladost brani titulu najboljeg kluba. Prijelazni pehar vraća se na Jarun, nadamo se samo privremeno.

Prva prednatjecanja su završila, u subotu ujutro u 9 počinje prvi dan finala. Dođite i navijajte.

Vezana galerija

Predsjednik Skupštine HAVK Mladost saziva zasjedanje Izborne Skupštine u četvrtak 28. ožujka 2024. u 19 sati u Veslačkoj 26.