Ostale novosti

Olimpijske igre

13. srpnja 2021.

31. 7. 2021.

Dočekali smo naš mali, ali izuzetno uspješan tim. Dok su uzvanici i novinari pozdravljali i razgovarali s medlajšima i njihovim trenerima, rodbina, prijatelji i članovi klubova strpljivo su čekali kako bi pozdravili naše medaljaše i njihove trenere. Čestitalo se fotografiralo, a slavlja će se nastaviti po klubovima, nažalost u okolnostima koje ne dozvoljavaju velika okupljanja. Očekujemo sličan doček i slijedećih godina te nakon Pariza.

28. 7. 2021.

Novo zlato za Sinkoviće!

U savršeno izveslanoj utrci osvojili su svoje drugo zlato, a treću olimpijsku medalju, sada u dvojcu bez. Čestitamo i treneru Nikoli Braliću!

Prvi su veslači koji su osvojili zlatnu medalju u malom skul i rimen čamcu.

Nastavak očekujemo u Parizu, ali prvo slijedi zasluženi odmor.

Povratak u zračnu luku u Zagrebu je u subotu ujutro u 8 sati.

28. 7. 2021.

U dobroj i pametno izveslanoj utrci Martin i Valent su prošli prvi kroz cilj i ušli u svoje treće olimpijsko finale. Zbog uvjeta na vodi nije bilo nepotrebnog forsiranja, tako da su Rumunji i Danci u prvoj skupini imali brže vrijeme. Čestitamo!

Finale se vesla sutra u 2:18 i prema prikazanom veslanju možemo očekivati dobar rezultat, a zna se što je dobro za njih.

Povratak u zračnu luku u Zagrebu je u subotu ujutro u 8 sati.

25. 7. 2012.

Nikola javlja da je zadovoljan s prvom utrkom iako nije bilo savršeno u prvom dijelu. Pravim posadama prve utrke i služe za dizanje forme. Zbog prognoze za tajfun trebate pratiti izmjene satnice za polufinale.
Damir u četvrtfinalu ima grupu koja omogućava relativno lak prolazak među 12 najboljih.

24. 7. 2021.

Kao što smo i očekivali Martin i Valent su u svojoj skupini prednatjecanja bili prvi s ukupno najboljim vremenom. Prema prvim utrkama izgleda da će im glavni konkurenti biti Rumunjska i Australija, no prije finala treba odraditi još polufinalnu utrku u utorak.

Rezultati

23. 7. 2021.

Rano ujutro u 3:10 Sinkovići startaju na svojim trećim Olimpijskim igrama. Biti će zanimljivo usporediti vremena s Australijom i Novim Zelandom, a u utrci će se vidjeti koliko vrijedi Kanadski dvojac. Kako ostali stoje braćom vidjeli smo prošle i ove godine na EP i Svjetskim kupovima.

17. 7. 2021.

Danas su se naši vesčaći i treneri oprostili od prijatelja i domaćina sa Sveučilišta Waseda i preselili u olimpijsko selo. Do prvih utrka slijede treninzi na stazi.

Hvala Daisuke UchidaMyungjin Seo i Edvardu Vondri.

15. 7. 2021.

Jučer i danas Nikola je poslao nekoliko fotografija. Domaćini se očito jako trude da se naši osjećaju kao kod kuće. Nadamo se da će uskoro osjećaj na vodi biti kao posljednjih dana u Zagrebu.

13. 7. 2021.

Naši veslači stigli su u Tokio. S dočeka nam je fotografije poslao naš Eduard Vondra. Stigli su u Fujikawaguchiko, Yamanashi grad koij će biti domaćin za Hrvatskog predolimpijskog kampa. Daisuke Uchida i Myungjin Seo hvala na gostoprimstvu.

Očekujemo i javljanje Nikole, a o uvjetima na vodi govore fotografije. Srećom i na Peruči ima valova za vježbanje.